Korisničko iskustvo

Kada ste poslednji put bili toliko oduševljeni nekom uslugom ili proizvodom da ste o tome danima pričali svojim prijateljima?

Šta je to zbog čega je vaše iskustvo bilo tako fenomenalno i jedinstveno?

Da li ste oduševljeni cenom i kvalitetom proizvoda, ili je tu bilo još nekih posebnih detalja? Šta je to što je zapravo kupilo vašu lojalnost i preporuku?

Možda deluje neuhvatljivo i nevidljivo, ali KORISNIČKO ISKUSTVO je ključan začin svakog uspešnog biznisa. Krije se u doslednom poštovanju i razumevanju kako mušterija tako i zaposlenih.

Pitate se kakve veze zaposleni imaju sa korisničkim iskustvom? Vrlo je jednostavno!

Vaši zaposleni su lice vašeg poslovanja i svakodnevno su u direktnom kontaktu sa mušterijama. Dobra komunikacija, uvažavanje i pozitivna atmosfera u timu se lako prenosi na klijente i gradi poverenja u vaš biznis, vašu uslugu i proizvod. Isto se dešava i kada je situacija suprotna.

Svakako, korisničko iskustvo je segment poslovanja kojim možete upravljati, u smislu da ga razvijate i unapređujete. U zavisnosti od tipa vašeg poslovanja i dosadašnjih iskustava, uz otvorenu saradnju, zajedno možemo napraviti velike pomake.

Evo nekoliko ideja, oblasti delovanja i metoda, koje koristimo i preporučujemo:

  • Korisničko iskustvo kao deo različitih poslovnih procesa
  • Aktivno slušanje kao ključ razumevanja klijenata – saznajte šta je klijentima najvažnije
  • Razmišljajte kao korisnik, uđite u njegove „cipele“
  • Odbrambeni stav ne radi za vas ili razumevanje i prihvatanje povratnih reakcija
  • Informišite redovno i blagovremeno svoje mušterije, čak i kada napravite propuste.
  • Kako raširiti razumevanje i značaj korisničkog iskustva u okviru vaše organizacije
  • Napravite uvek korak više i vežite svoje korisnike za sebe

 

Javite se da zakažemo prvi sastanak.

Ostale konsalting usluge

Saznajte više o ostalim temama u okviru kojih pružamo konsalting usluge:

TOP