Kako da vaša slika kaže 1000 reči

Radionica - veštine vizuelne komunikacije

Možda ste primetili da u poslednje vreme sve više govorimo jezikom slika?

Od emotikona i stickera u porukama, do slika i videa koje konzumiramo preko društvenih mreža naš dan je ispunjen neverbalnim - vizuelnim porukama koje usvajamo mnogo brže nego one verbalne.

  • Dizajniramo svoje objave na društvenim mrežama, prekrajamo fotografije i dodajemo poruke i stickere preko njih. Često to radimo na svojim pametnim telefonima, pa nam čak ne treba ni računar ni ozbiljniji program. I zadovoljni smo, jer nam se sviđa kako je „ispalo“, duhovito je i simpatično.
  • U poslu, kada nam zatreba fotografija kao ilustracija, brzo je pronađemo na internetu i dodamo prezentaciju ili dokument koji pravimo.

Pitate se ZAŠTO vam je onda potrebna radionica „Kako da vaša slika kaže 1000 reči“?

Zato što, pre ili kasnije, dolazite u situaciju da slikom želite nešto ciljano da poručite, privučete pažnju baš određene publike ili da u najboljem svetlu prikažete sebe, svoju novu uslugu ili proizvod.

Tog momenta intuicija prestaje da bude dovoljna i više ne daje očekivane rezultate. Počinjete da prepoznajete potrebu za dodatnim znanjima, alatima i strategijama.

Kako ćete naučiti jezik slika?

Kroz veliki broj primera, praktične vežbe i razmenu iskustava u okviru grupe.

Sve vežbe se rade na papirima uz korišćenje bojica, flomastera i kolaža. Sav materijal za vežbe je obezbeđen.

Kome je sve namenjena radionica?

- Preduzetnicima i svima koji planiraju da pokrenu svoj biznis
- Social media, community managerima i web editorima
- Svima koji u svom poslu često pripremaju prezentacije

 

NAUČIĆETE:

Koji su to sve slike koje govore o vama i vašem biznisu

  • Slike nisu samo deo marketing komunikacije
  • Šta su sve vizuali u dokumentima koje svakodnevno kreirate (tekstovi, mejlovi, prezentacije)
  • Kako da usaglasite sve vizuelne poruke svog biznisa - od vizitkarte do izgleda kancelarije
NAUČIĆETE:

Kako da iskoristite likovne elemente u svojoj poslovnoj komunikaciji

  • Dimenzije i formati
  • Kompozicija
  • Oblici
  • Linije
  • Boje
  • Tipografija (fontovi)
  • Kontrasti
  • Akcenti
NAUČIĆETE:

Kako da uspešno osmislite svoj vizuelni identitet u biznisu 

  • Kako da prenesete vrednosti svog brenda u vizuale
  • Kako da definišete vizuelne preference svoje publike
  • Cilj slike i kako da ga definišete
  • Knjiga standarda i kako vam može koristiti

 Radionicu vodi: Marija Simeunović

Biznis konsultant, coach i arhitekta; art direktor umetničkog koncepta Art-a-porter i kreativna preduzetnica, sa višegodišnjim, kako korporativnim tako i preduzetničkim iskustvom, gde duže od jedne decenije uspešno spaja kreativu i biznis.

Kada?

15. decembar

Vreme

0d 10h do 16.00h

Gde?

Studio Stepenik Bul. Zorana Đinđića 84 Novi Beograd

Koliko?

110EUR

PRIJAVITE SE - ima mesta

ili

zakažite individualne konsultacije

TOP