Menadžerske veštine
Nedavno ste postali menadžer ili direktor i došli u situaciju da vodite tim?
Možda ste upravo postali šef donedavnim kolegama i imate dilemu kako da nosite novu ulogu? U međuvremenu imate mnogo ideja i ciljeva koje želite da ostvarite na svom novom radnom mestu.
Moguće je da istovremeno imate mnogo pitanja i dilema i da niste do kraja sigurni kako treba da delujete u nekim novim situacijama. Ili vam se dešava da i pored velikog truda ne dobijate očekivanu reakciju ili rezultat od tima, ili nekog člana tima.
Kako izgraditi uspešne odnose i realizovati odlične rezultate?
Kako izgraditi autoritet i istovremeno kreirati atmosferu otvorene komunikacije?
Kako da balansirate između nove uloge lidera i ostalih uloga u životu, koje su vam takođe veoma važne?
Tu smo da vas svojim znanjem i liderskim iskustvom podržimo u novoj ulozi i osnažimo baš one veštine koje su vama najpotrebnije i najkorisnije.