Menadžerske veštine

Nedavno ste postali menadžer ili direktor i došli u situaciju da vodite tim?

liderstvo za menadzereMožda ste upravo postali šef donedavnim kolegama i imate dilemu kako da nosite novu ulogu? U međuvremenu imate mnogo ideja i ciljeva koje želite da ostvarite na svom novom radnom mestu.

Moguće je da istovremeno imate mnogo pitanja i dilema i da niste do kraja sigurni kako treba da delujete u nekim novim situacijama. Ili vam se dešava da i pored velikog truda ne dobijate očekivanu reakciju ili rezultat od tima, ili nekog člana tima.

Kako izgraditi uspešne odnose i realizovati odlične rezultate?

Kako izgraditi autoritet i istovremeno kreirati atmosferu otvorene komunikacije?

Kako da balansirate između nove uloge lidera i ostalih uloga u životu, koje su vam takođe veoma važne?

Tu smo da vas svojim znanjem i liderskim iskustvom podržimo u novoj ulozi i osnažimo baš one veštine koje su vama najpotrebnije i najkorisnije.

Izdvajamo menadžerske veštine i metode koje smo primenili u praksi i koje vam mogu biti korisne:

  • Uspešno i efikasno delegiranje
  • Postavljanje prioriteta
  • Davanje i primanje povratne informacije (feedbacka)
  • Donošenje odluka
  • Aktivno slušanje
  • Asertivno ponašanje
  • Kako se nositi sa intenzivnim emocijama i stresom u poslovnom okruženju
  • Pregovaranje
  • Coaching kao veština za menadžere

Ohrabrujemo vas da budite lider u skladu sa svojim autentičnim vrednostima i kvalitetima

Javite se da zakažemo prvi sastanak i tako napravimo prvi korak ka uspešnoj saradnji.

Ostale konsalting usluge

Saznajte više o ostalim temama u okviru kojih pružamo konsalting usluge:

TOP